petek, 23. oktober 2015

Make up: Šminka Catrice - M-attempt To Conquest (Limited edition Alluring Reds)

Hej,
 
zadnjič sem naročila Advetni koledar od znamke Essence (o tem vam bolj podrobno povem v eni izmed naslednjih objav). Od njihovega dobavitelja pa sem poleg koledarja prejela luštno darilce in sicer šminko od znamke Catrice in sicer z mat efektom v odtenku M-attempt To Conquest in je del prihajajoče omejene kolekcije Alluring Reds.
 
Sicer zelo redko uporabljam šminke, ker na meni ni čisto nobena obstojna, iskreno pa sem prelena, da bi si non stop mazala ustnice. Še balzame za ustnice prej izgubim kot pa porabim, ali pa se pokvarijo. Ker pa sem se tega darilca res razveselila (sploh ga nisem pričakovala) pa sem šminki z veseljem dala priložnost.
 
Prvi plus izdelka je embalaža. Mene vedno privlačijo lepe embalaže kozmetičnih izdelkov. In tudi ta šminka je zelo lepa, elegantno srebrna, takšna šik.  
 
Odtenek je takšen ciklamno-rdeč z matiranim učinkom. Ta šminka se kljub pitju in hranjenju ni razmazala (jaz imam po navadi problem, da se mi vsaka malce bolj opazna šminka razmaže in zgledam kot Joker). Enostavno je malce zbledela, ni pa šla na kožo okoli ust. Glede obstojnosti bi jo težko primerjala s kakšno drugo šminko, ker kot že rečeno, jih ne uporabljam pogosto oz. jih imam zelo malo v svoji lasti, pa še te večinoma čakajo boljše čase. Všeč mi je občutek na ustnicah, mi jih kljub matiranemu učinku, ne izsuši.
 

 
Imate še ve kakšen predlog za malce manj opazno šminko? Mogoče tudi od te znamke?
 
Pozdravček:)
 
                                                                                            Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

2 komentarja:

  1. UUU meni je pa ful lep dtenek in oblika me spominjana Revlon ultra Hd šminko. ;)

    OdgovoriIzbriši