ponedeljek, 19. avgust 2013

Recipes: Slivovi cmoki iz skutinega testa

Hej,

Na Easy-recepti blog sem našla super recept za skutine cmoke z marelicami (jaz sem namesto marelic uporabila slive). Res super enostaven recept. 

Držala sem se navodil:
- 500 g bio skute
- 250 g polnozrnate pirine moke
- 2 rumenjaka
- ščepec soli
- 10 sliv

Vse sestavine sem zmešala skupaj, da je nastala lepa zmes. Dodatno sem še posula moko, da se masa ni sprijemala. Zmes sem zvaljala v tako malo debelejšo kačo s katere sem potem oblikovala cmoke. V vsak cmok sem dala pol slive.




Na koncu je prišlo 19 cmokov. Jutri pa jih bom skuhala za kosilo, tako, da bom končni rezultat še pokazala :)

Imam občutek, da bo super izpadlo :)

3 komentarji:

  1. Super izgledajo. Držim pesti za kosilo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. super so bili :) So bili še sosedje na obisku in so pohvalili jed :) No, predstavi še kakšen recept, da lahko preizkusim:) hehe

      Izbriši