sobota, 10. avgust 2013

Nail of the day (NOTD): Essence - Underwater blue


Hello again :)

Ne morem verjet, da je minilo že skoraj tri mesece od moje zadnje objave na blogu. Malce mi je zmanjkalo inspiracije pa še preveč dela sem imela na faksu in v službi.... Sicer se spet vračam za knjige, ker moram narediti še zadnja dva (ali tri) izpite pred diplomo, ampak ok, upam, da bom pri pisanju bloga malce bolj pridna, kot sem bila te tri mesece.

Zadnje mesece sem bila sicer bolj kot ne lena tudi za lakiranje nohtov. Ta manikura je nastala po dooolgem obdobju nelakiranja, zato se že v naprej opravičujem za "ne-prav-lep" nanos laka :) Sem že malce iz prakse :)




Lahko me spremljate tudi preko Bloglovin' - klikni tukaj.


Lep pozdravček vsem,

4 komentarji:

  1. Veliko sreče in znanja z izpiti in kasneje tudi z diplomo (: Naj ti mine. Zelo lepa manikura in čist lepo je namazana :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) :) oh, iz tvojih ust v profesorjeva ušesa :) hehe

      Izbriši