torek, 5. februar 2013

Recipes: Yoghurt - strawberry cake for my mum

Hej hej,

Tokrat pa objavljam recept za jogurtno sadno torto. Ker smo imeli toliko obiskov je bilo potrebno narediti dve torti. Ena bi bila enostavno premalo. Pa tudi vsi ne obožujejo čokolad/Nutelle tako kot jaz :) 

Sestavine:

Biskvit: kupljen (enojni, za sadno torto)

Lahko ga pa seveda naredimo sami.
Biskvit namočimo s sadnim sokom (jaz sem uporabila sok od višnjevega kompota, ki mi je ostal od Nutelline torte)

Krema:
2,5dl sladke smetane
7dl sadnega jogurta
500g sadja (lahko zmrznjeno sadje - pakirano po 450g - jaz sem uporabila jagode)
2 želatini fix
2 preliva za torto

Postopek:
Biskvit položimo v tortni model.

Smetano stepemo, dodamo jogurt in dve žlici sadja za boljšo okus. Vse skupaj mešamo z mešalnikom pri nižji hitrosti in počasi dodajamo želatino fix.
Kremo damo v tortni model na biskvit, po vrhu pa naložimo sadje.

V 0,5L vode skuhamo preliv za torte po navodilih iz vrečke in prelijemo preko sadja. Preliv se mora najprej ohladiti in začeti želirati, šele potem ga prelijemo preko sadja.

Torta naj bo vsaj 4 ure ali še najbolje čez noč v hladilniku :)






Naslednjič ne smem preliti vse želatine čez sadje, ker jo je po mojem okusu bilo preveč. Drugače pa je ta jogurtno sadna torta bila res odlična in jo je prav tako kot Nutelline hitro zmanjkalo:) Non-čokoholiki so bili navdušeni :) 

Katera pa je vam ljubša?

8 komentarjev:

  1. Jaz res ne bi več smela tvojih postov ob polnoči brati. Vedno postanem lačna, haha!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehehe :) pa jih beri popoldne :) Sicer ne zagotavljam, da boš kaj manj lačna :) Čeprav, zdaj upam, da je konec peke za nekaj časa :) hehe ker potem vse pojemo:) hehehe

      Izbriši
  2. ovo prekrasno izgleda, već od samih slika sline mi teku *.*

    OdgovoriIzbriši
  3. njam njam, jogurtove tortice so men najljubše :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tale je imela malce preveč želatine....bo pa drugil boljša :) hehe

      Izbriši
  4. Bom pekla v četertek,tud za mami :) Poročam o uspehu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. o zakon:) poročaj ja :) hehe... pa malce manj želatine daj kot sem jo jaz dala - ne rabiš cele prelit čez :) hehe

      Izbriši