sobota, 6. oktober 2012

Shopping and my week: new boots :) and other stuff

Hej,

zgleda imam zadnje dni srečo z nakupovanjem obutve :) Danes sem si spet kupila ene čevlje:) Tokrat gležnarje :) Sicer jih za polno ceno ne bi kupila, ampak ker so bili res znižani in udobni so me prepričali:) Kupila sem jih v Humanicu. 

Cena: 19,90 EUR (znižano iz 59,90 EUR)


Kaj sem počela te dni? Malo sem se crkljala:) hehe.... Ker sem bila ta teden večinoma bolna, sem si te dni vzela za crkljanje.... Včeraj sem bila prvič malce zunaj in z mami sva odšli v City park v shopping (in na čaj v Coffee shop - res mi je všeč ta šalčka v kateri postrežejo čaj).

Danes pa sem cel dan preživela z družinsko prijateljico:) Najprej smo šli na kavo, potem pa še na večerjo v Boccacio restavracijo (spodaj slika moje solate in domača štručka kruha - mmmmm res dobro).

Za crkljanje je poskrbela tudi moja soseda, ker nama je z mami prinesla v šalčkah pudingovo pecivo... :) Upam, da ne bo zaradi vsega tega crkljanja tudi tehtnica pregorela, hehe:) ...

V sredini pa je tudi slikca "mimi me",...tukaj sem bila stara eno leto :) Cute a ne?
Kaj ste počeli vi?

Ni komentarjev:

Objavite komentar