torek, 16. oktober 2012

Mix: Naps are for old people. Therefore, I am taking a horizontal pause :)

Hej hej,

včeraj me je čisto presunilo... jesen je... ob pogledu čez okno v službi sem šele opazila te lepe barve listja na drevesu. Joj, kako hitro čas mineva. Nisem se mogla upreti in vse sem lepo poslikala :) Še od blizu. Danes sem že prejela prvo elektronsko sporočilo neke agencije in sicer ponudbo za silvestrovanje.. joooj še malo pa bo tu veseli december :) V bistvu se ga kar veselim, ker komaj čakam malo pozitivnega dogajanja okoli mene :) Po moje bo lepo...


Danes, ko sem prišla iz službe in pokopališča sem bila tako zmatrana,... pa ne fizično... po moje bolj psihično od vsega napora in na sploh zadnjega meseca, da sem si privoščila popoldanski spanec. No, če sem odkrita nisem imela namena spati, ampak me je kar zmanjkalo na postelji :) Spala sem tri ure, kot dojenček:) Zdaj sem šla pod tuš pa v pižamo in se že spet odpravljam spat... JA URA JE 8 ZVEČER :) PA KAJ:) ....

Lahko noč vsem :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar