nedelja, 24. maj 2015

Shopping: Statement necklace

Živjo, 

Uf, me že dolgo ni bilo tu. Ima sicer ogromno materiala ampak premalo časa za objavo. Saj se bom poboljšala. Danes naj vam pokažem kaj sem pravkar kupila na Ebay spletni strani. 




Lahko noč :)

6 komentarjev:

  1. wow ! ful so lepe :D izgledajo kot iz zara ampak ful cenejše :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, res je. Fuuul so cenejše. Zato pa jih več kupim in ko se jih naveličam jih dam naprej.

      Izbriši
  2. ooohh nora sem na te verižice :3

    OdgovoriIzbriši
  3. Kak so hude.. Jaz pa nimam niti ene takšne verižice. Nevem kaj se dogaja z menoj.. Pa so mi všeč, samo..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. veš, da sem jih jaz tudi nekaj časa samo opazovala. Ampak zato, ker mi je bilo škoda dat nad 10 eur za eno verižico, potem pa sem začela brskat po Ebay strani in ugotovila, da lahko za 2 eur kupim lepe verižice. :)

      Izbriši