sreda, 6. avgust 2014

Nail of the day (NOTD): Essie - Blanc

Hej hej,

Moja naj poletna manikura. Essie - Blanc. Ta lak pa res paše povsod. Prekriven je že z eno plastjo, jaz pa "za vsak slučaj" nanesem dve. Hitro se posuši in na nohtih mi zdrži slab teden.

Ta lak sem kupila, ko je imel DM vikend akcijo - kupiš enega, dobiš dva. 




                                                                      Če želite me lahko spremljate tudi na moji Facebook strani.

8 komentarjev:

  1. full je lep...belega pa res še nimam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ta je tudi zame prvi. Prej sem se vedno izogibala beli barvi, ker enostavno nisem imela sreče z nanosi. Tale je pa perfect.

      Izbriši
  2. jaz obožujem bel lak za nohte. Ampak sem presenečena nad oceno, ker moj Essie Blanc je čisto nasprotje.. potrebovala bi 3 nanose, pa nikakor ne gre lepo nanest. Z vsemi ostalimi Essiji sem zadovoljna, edino ta mi gre po 3 dneh že dol pa nanaša se mi ne lepo. Mogoče je bil predolgo v drogeriji ko sem ga kupila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a res? Zanimivo. Tukaj na sliki imam dve tanki plasti laka. Pa je čisto prekrivno. Če dam eno debelejšo plast je tudi dovolj. Mogoče si res takšno serijo dobila, ker jaz sem imela podobno izkušnja s Fiji lakom, ki je bil čisto zgoščen že, ko sem ga kupila. Pa sem ga nesla nazaj zamenjat, ker je očitno bil ali premalo zaprt, ali pa že večkrat rabljen s strani strank.

      Izbriši
  3. Čudovit je :)) nisem si mislila da bom kdaj navdušena nad belim lakom, ampak ta je popoln :) pa še obstojnost je pohvalna :)

    OdgovoriIzbriši