petek, 27. september 2013

Nail of the day (NOTD): Essie Muchi muchi

Hej hej,

Ta mesec je bil hektičen zaradi izpita in sem bila tako živčna, da nisem uspela napisati niti ene objave. Zdaj je to uspešno za mano in imam končno malo časa, da se posvetim blogu:)

Prepričana sem bila, da sem že pred časom objavila svojo manikuro z Essie Muchi muchi lakom za nohte. Ko pa me je blogerka Aleksandra prosila, če bi objavila slikico pa sem presenečeno ugotovila, da tega še nisem naredila. Uh, se pozna, da je bilo stresno obdobje in da nisem vedela kje se me glava drži:) 

Moji nohti so trenutno v slabem stanju. So kratki, ker sem si enega zlomila, ko sem se udarila v vrata (auč) in itak sem mogla vse postrišt:) zdaj pa čakam, da spet zrastejo, da bodo lepi za slikice:)

Tak zgleda lak na mojih malce daljših nohtih


Nanesla sem dve plasti. Lak je super za pisarniško delo, saj na papirjih ni prog oz. sledi barvastega laka. Zdrži mi cel teden na nohtih kar je sploh super. Res sem navdušena nad Essie laki. Trenutno čakam dva laka, ki sem jih naročila na spletni strani Čarodejka in sicer Essie Mink Muffs in pa Power clutch.

Upam, da ste imeli bolj sproščen september kot jaz :) Jaz pričakujem še par takih mesecev potem pa tudi jaz odklopim možgančke :) 

Lep dan vsem :)

Če želite me lahko spremljate tudi na moji Facebook strani

1 komentar: