četrtek, 9. maj 2013

Recipes: Pork steaks and veggies (Kotleti z zelenjavo in krompir v kosih)

Hej hej,

Podobna različica prejšnjega recepta, le da sem tokrat uporabila kotlete in namesto riža sem naredila krompir v kosih. Zelenjava je meso naredila res sočno, saj se je cel čas dušil v njenem soku. Na koncu sem pustila še kakšno minutko, da se je meso še malce zapeklo. Pri nas doma imamo radi dobro zapečeno meso, nikakor ne pride v poštev kakšno medium pečenje :) Vse mora biti well done:) 

Jaz sicer ne maram kotletov, mami jih je pa z veseljem pojedla. Jaz sem bolj za piščančje in puranje fileje :) Sicer sem tudi kotlet pojedla, vendar sem vse okoli obrezala, tako, da je ostalo čisto malo mesa




3 komentarji:

  1. Looks delicious!
    Feel free to check out mine, we can also follow each other if you like :)

    www.malefashionuk.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  2. O tole pa kr njami izgleda, je treba probat :)!

    OdgovoriIzbriši