ponedeljek, 4. marec 2013

Nail of the day (NOTD): Essence colour (violet) and on top Max factor Fantasy fire

Hej Hej,

V nedeljo sem se spet igrala z laki za nohte. Na koncu sem sicer to svojo odločitev obžalovala, ker sem morala "pozno" v noč čakati, da se mi je lak posušil :) haha. Za osnovo sem uporabila vijola Essence lak za nohte. Žal sem pozabila kako se imenuje, ker sem že pred časom pametno odstranila nalepko z imenom. Povrhu pa sem nanesla Max factor-jev mini Fantasy fire, ki naredi prav poseben lesk. Na koncu sem še na konice nohtov nanesla po eno bleščico (iz laka Essence Mr. & Mrs Glitter). Seveda sem uporabila podlak in na koncu še nadlak. Torej 4 plasti vseh lakov. Čisto preveč zame, ker se mi vedno med sušenjem manikure zgodi kakšna nezgoda :) No, tokrat ni prišlo do tega, ker me je zamotilo klepetanje po Skype-u, tako, da moji nohti tokrat (za spremembo) niso bili ogroženi (haha).

Spodaj vas čaka milijon fotografij :) Sem želela lak poslikati iz vseh možnih kotov in na vsaki možni svetlobi :)









In še ena resnična misel za dobro jutro. Imejte se radi... 


Aja, še ena zelo pomembna novica :) Že cel teden se trudim in skoraj vsak dan negujem roke (nohte) z olivnim oljem. Mogoče je res na golih nohtih vidna majhna sprememba, ker niso več tako zelo suhi (posledično se ne lupijo). Zaenkrat bom ta moj oljni tretma še nadaljevala, zavrgla pa sem tudi vse stare pilice in uporabljam izključno samo še stekleno. Končno me je srečala pamet :) hehe...

Kako ste preživeli ta lep sončen vikend? Jaz sem imela mix vsega. Od crkljanja, do učenja, do hranjenja :) haha...

Lep začetek delovnega tedna vam želim :)

8 komentarjev:

  1. Res si izbrala dobro kombinacijo, na soncu izgleda krasno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) V živo je še lepše, pa moj Iphone ni želel tega pokazat :) hehe

      Izbriši
  2. super kombinacija, barve so res lepe in všeč mi je kako se svetijo na soncu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Amazing post and beautiful blog <3 please follow me back :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Super kombinacija, fantasy fire res k vsemu paše :)

    OdgovoriIzbriši