petek, 7. december 2012

Shopping: new Iphone 4S wallet

Hej,

Že septembra sem preko e-bay naročila to Iphone denarnico. Vmes je bilo polno komplikacij, ker pošiljka ni prispela, tako, da so mi že vrnili denar :) No, danes mi je pa moj dragi prinesel ta izgubljeni paket. Zgleda so se kitajčki malce zmotili in so na koncu le poslali to denarnico:)

Je zelo praktična torbica/denarnica ker lahko vanjo poleg telefona pospravim še denar in kartico. Priročno za poletne dni ali pa za žurko, ko mi vedno primanjkuje prostora zaradi manjših torbic :)

Praktično kajne?

Cene se ne spomnim več dobro, mislim pa, da je bilo okoli 4$.





4 komentarji:

  1. Jaa :) <3 sem mislila, da bo ceneno zgledala, ker pri kitajckih nikol ne ves :) ampak je super :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti pa te tvoji kitajčki hehe :) Lepa iphone case/wallet :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha jaaaa :) zadnje case se se vrti okol njih :) haha :) no sej zdej pa nisem ze nekaj casa nic narocala :) moram spet malce na ebay skocit :) haha ce niso kitajcki na ebay, so pa kitajcki v tisti kitajski trgovini :) joj joj :) haha

      Izbriši