nedelja, 30. september 2012

Shopping: Promod black dress and Nike sneakers

Hej hej,

Spomnila sem se, da vam še nisem pokazala črne oblekice, ki sem jo pred časom kupila v Promod-u. Za sestanek imam še žabe (kožne ali črne) in spodnjo majice, da ni tako "globok" dekolte. Večinoma pa imam čez se črn reklc.


Že nekaj časa sem imela ogledane te superge, vendar sem videla samo otroške številke, do 35, ker je to otroški model. Vseeno sem se opogumila in v Intersportu vprašala, če imajo tak model številko 38. In imeli so jo!!!! Bila sem vesela, kot radio :) Res sem potrebovala ene take superge, ki pašejo h kavbojkam in so primerne za dež :) Pač vedno mi ne paše nositi balerinke, gležnarje ali celo čevlje s peto :) Še najbolj domače se počutim v supergah :) In te so res lepe...

Vam povem ceno? Res je smešna...

Ker so otroški model, je cena nižja. Stanejo "samo" 49 EUR. Ker je moja mama porabila še Mercator pike pa sem na koncu plačala samo 38 EUR. 

Sicer sem razmišljala še o enih Adidas supergah, ampak na koncu sem se odločila za te, ker so mi malce lepši pa še cena je neprimerno nižja :)

:)

1 komentar: