nedelja, 8. julij 2012

Mix and NOTD: Perfect sunday....

Hej hej,

Danes je bila res luštna nedelja. Večino časa sem preživela s prijateljico na sončku, na Koseškem bajerju.


 Moj novi lakec za nohte: Maxfactor - Hot pink


Tudi na nogicah se suši lak (haha in moja otroška posteljnina):

Sončenje na Koseškem bajerju:


Zapestnica in nohti: :)

Domača ledena kava:

Cedevita:

 Še malo pa bo novi Macbook pro samo moj :) Komaaaaaaj čakaaaaaaaaam:) Naročila sem ga že dva tedna nazaj..pa še kar čakaaaaam..pa čakaaaam... :)
Kako ste pa vi preživeli današnji dan?

5 komentarjev:

  1. Koseško barje je zakon! Ko sem še bila v Lj sem kar blizu živela in je bla fajn tura za sprehode ;)
    Slikce so pa všečne ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, res je zakon:) Tudi jaz blizu živim in je zakon za sprehode:) Hvalaaaa:*

      Izbriši
  2. Živjo. Sem našla tvoj blog in mi je všeč. Morem ti povedat, da si mi obudila spomine na otroštvo - enako postelnino sem imela :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Živjo :) Hvala:) ja ta posteljnina je res že stara, ampak ne boš verjela - tako je ohranjena, da sploh ne zgleda stara 16 let :) Kvaliteta pač:)

      Izbriši
    2. Uf, srečna bodi! :) Moje že dolgo ni več - sem jo mela kot res majhen otrok. Če bi jo še kje našla, verjetno bi jo spet kupla - spomini na otroštvo :) Drugače pa mi je všeč tvoje pisanje, tko posebni blog - in fotografije in besedilo. Pozitivna deluješ!

      Izbriši