nedelja, 5. februar 2012

Mix: My weekend

Heeej!

Ta vikend je bil zelo uspesen na področju nakupovanja. Kupila sem si Philips LCD TV (107cm vidnega polja oz. 42')!

Med vikendom (natančneje v petek in soboto) sem se potepala po Mariboru! Res sem bila prijetno presenečena nad hostlom (Hostel Pekarna)!

Poleg vseh fotografij hostla in tv-ja, sem pa prilepila še sliko najboljše kavice v Lj (okus Mars)!


Dvigalo v hostlu:
Večerja v hostlu: hehe....
Soba za dve osebi:
Kuhinja:
Moj televizor (še zapakiran):
In že namontiran na steni: 

6 komentarjev:

  1. Wau super nakup, naj ti tv fajn služi :) Hostel pa res izgleda lep!

    OdgovoriIzbriši
  2. dobra večera... i hostel baš dobro izgleda... i meni treba novi tv ;-D
    imaš par nagrada na mom blogu, svrati i pokupi ih :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da Tv je super:) ...nema spavanja...stalno gledam tv:) hahaha... hvalaa za nagradeee:))):*****

      Izbriši
  3. Omg! Kaj češ boljšega - kavica in televizija. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) hehe, še kak sladoled bi pasal poleg...ampak ok, sem že sama ledena sveča, ker je mrzlo zunaj, tako, da sem se zadovoljila s tem:) hehe

      Izbriši