torek, 18. oktober 2011

Recipes: potato & chicken & fun weekend at seaside:)

Hej hej:)

Čisto sem zanemarila  bloganje:P No, imam izgovor. Ta vikend sem preživela na primorskem z mojimi dijaki, kjer smo imeli delovni vikend. Malce je bilo časa tudi za druge prijetne stvari:)

Poglejte kako lep razgled smo imeli iz svojih apartmajev:



Malce smo hoteli prišparati pri stroških za hrano in smo si kuhali sami:) Smo imeli pravi team building:) Kuhanje za 13 ljudi:) .... Bi radi videli kaj je nastalo za kosilo?

Kosilo v soboto:
- pečen krompir z zelenjavo
- pečena piščančja bedra in perutničke v pečici z jabolki
- pečena nabodala





Zgleda dobro a ne?:) Res je bilo... vsi so si obliznili prste:) Vse so pojedli:)

4 komentarji:

  1. O njamiiiii, pa tako sem lačna :S In morje....lep razgled si imela ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Teja, ubila me boš, sam itak veš, kakšn spelling Nazi sem. Krompir je potato, ne potatoe ;)
    Vidim, da ste uživali ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. hahahaha:) Maja:P ok, hvalaaaaa :) dober tek!

    OdgovoriIzbriši