petek, 27. maj 2011

Mix: my room

Malce sem se igrala s fotoaparatom in hotela ujeti pridih moje sobe:) .... torej spodaj sledijo utrinki iz moje sobe:)
Na največji steni v sobi visi ta lepa slika dveh gerber... (moje najljubše rožice)
 Na drugi steni pa imam kolaž slik s posebnimi trenutki in ljudmi:) .... Mislim, da potrebujem še en okvir, ker je bilo v zadnjem letu tudi nekaj novih obrazov v tej moji posebni zgodbi:)... Moram si samo vzeti čas za ustvarjanje:)
 To je pa ujet razmetan trenutek v sobi, kjer imam polno zapiskov na klubski mizici pri postelji:) ...Na mizi najdete vse od slušalk, vode, zapiskov, dalincev...:) No, danes tega nereda ni več:) ...haha, končno!
Kakšne stvari pa naredijo vašo sobo posebno?:) ...Mogoče kdaj pokažem še kaj več iz moje sobe:)... za danes pa je to dovolj:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar