sobota, 23. april 2011

Birthday #3

Heej!

Včeraj je bil kar naporen dan...najprej letanje po državnih uradih, potem "praznovanje" v službi, vmes malo shoppinga in na koncu dneva še praznovanje z mojimi puncami v restavraciji DABUDA.

Mislim, da je sedaj čas za slike daril:) ...Bom šla kar lepo po vrsti:) Najprej sem od svojih sodelavcev iz prve službice dobila bon za 40€ v trgovini Intersport:) Včeraj sem z veseljem opazila, da imajo akcijo in sicer kupiš 2 dobiš 3. Tako sem si kupila tekaško opremo in sicer pajkice, majco in anorak:) jeiiii:) Vse skupaj je bilo 70€, ker pa dobiš en kos oblačila zastonj, sem plačala samo 49€, torej morala sem doplačati točno 9€:) Uh, to pa je bil nakup:) hehe...še slikce:


V drugi službici so mi punce pripravile pravi Hello Kitty paketek:) ..hehe... V pisarni imam namreč mizo v Hello Kitty stilu:) ....haha...No sedaj sem dobila še novo toaletno torbico, škarjice (haha, Hello Kitty)...glavniček, bo pa ostal v pisarni, v primeru, da se bom med službo morala počesati:) haha...
No, kot sem omenila, sem včeraj zvečer rezervirala mize v Dabudi in tako smo se s puncami odpravile tja:) No, pa še moj bratranček je bil zraven:) hehehe... Od punc sem dobila tako zanimivo stojalo za slikce (ne znam razložiti, bodo slike povedale svoje)..svetlo torbico (ki je še ni v moji kolekciji) in luštno Miki Miška pižamico:) hehe...




Luštno a ne?:)
Jutri bo tudi zanimivo:) hehe...uradno imam jutri rojstni dan:) ampak ker je to na praznik jajc (Veliko noč), sem malce prestavila praznovanja:)...no ampak vseeno, bom imela jutri polnooo stanovanje:) can't wait:))))

3 komentarji:

  1. Uuu, kakšne lepe slikce maš to, boš dala enkrat za pogledat. :P Drugač pa hvala, ker si nas nahranila in napojila s koktejli, haha. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. hallo kitty i mini mouse bih rado imala i sama :-D
    super fotke :-D

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala jos jednom:) ....da, hello kitty i mini su preslatke:)...

    OdgovoriIzbriši